Private RP forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The private RP forum
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Regels en andere onzin

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Joris




Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 07-05-09

Regels en andere onzin Empty
BerichtOnderwerp: Regels en andere onzin   Regels en andere onzin I_icon_minitimevr mei 08, 2009 11:39 pm

Regels zijn er als beperking en dat is moeilijk verenigbaar met het idee wat ik heb.

Ik vindt namelijk dat je in een forum RP vrij moet zijn om te doen wat je wilt.
Daarom heeft iedereen totale vrijheid om te spelen zoals je dat wilt.
Hou wel hierbij in gedachte dat je niet als een god door het spel gaat. Elke actie die je doet slaagt niet automatisch. Geef dingen ook de ruimte om te mislukken.

Een systeem met geld is er niet, er is geld in het systeem, maar de items hebben geen vaste kosten.

In deze RP setting kan je doodgaan, maar je wordt altijd weer neergezet bij een healer. Daar ben je dan gewoon weer 100%. Wel kan het beteken dat je opnieuw aan een avontuur moet beginnen.

Het belnagrijkste is dat je speelt binnen de realiteit die een RP met zich meeneemt.

Er zijn geen levels, je wordt geleidelijk beter in iets.

Er zijn geen classes, een sterke tovenaar kan ook prima een zwaard vasthouden. Wel zal hij minder makkelijk met dat zwaard kunnen omgaan.
Anders om ook, een dief kan best een basis aantal spells kennen en gebruiken. Hij kan bijvoorbeeld een spel gebruiken die sloten openmaakt, maar geen dodelijke vuurballen kunnen gebruiken.
Classes worden daarom ook in de loop van het spell ontwikkeld, en zelfs dan zit je er niet aan vast.

Er is geen level systeem, je leert langzaam hoe dingen werken. Dus langzaam kan je jezelf er ook in bekwamen. ( dit is dus prima door de spelers te sturen. Alleen hier geldt ook dat je geen uber-karakter moet creeren. )

Wees in je posts zo gedatailleerd mogelijk. Zeg bijvoorbeeld niet: Ik zie twee rovers en maak ze dood. Schrijf zoiets als: Ik zie twee gevaarlijke rovers met getrokken zwaarden. Door de wind wapperen hun kleren gevaarlijk heen en weer. De rechter rover ziet er uit als ..........

Als er aanvulling op deze regels nodig blijken, kunnen de spelers hier altijd over beslissen. Alleen overleggen is nodig! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Regels en andere onzin
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Private RP forum :: Je eerste categorie :: Je eerste forum-
Ga naar: